Inspiratieloos?


En zo gaat de drukte van de dag weer door. Zo veel ideeën, zo weinig tijd. 

Soms zit ik avonden aan mijn sieraden en is de inspiratie ver te zoeken. Maar dan lig je 's avonds laat in bed en vliegen de ideeën je om de oren. 


Zo ook met deze armband. Ik wist in mijn hoofd wat ik wou. Maar hoe kon ik dat bewerkstelligen? Eindeloos gepruts. Maar het eind resultaat is het meer dan waard. 


Ik heb ook soms last van een soort writers block, een kralen blok als het waren (niet slecht bedacht, al zeg ik het zelf, misschien iets voor de dikke van Dale?). En dan is het de kunst van het loslaten. Het is zeker zo dat dam de beste ideeën opkomen. 


Gelukkig heb ik een aantal aanvragen waar ik zeker wat mee kan. 

Zo ga ik voor een opticien een aantal brillenkoorden maken. Om te kijken hoe dat gaat. Helemaal geweldig natuurlijk. Die saaie nylon koorden in felle kleuren kent iedereen. Maar eigenlijk zijn ze alleen praktisch. Dan koop je een prijzige bril, je spendeert tijd om te kijken wat bij je past en wat je wilt uitstralen. Dan maak je er toch niet zo'n lelijk (ja sorry mooi vind ik ze echt niet) brillenkoord aan? Ik denk dat dat anders kan. En dat ga ik laten zien! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0