Voor niets gaat de zon op

Sinds ik deze site heb blijf ik eraan sleutelen. Het wordt bijna een dagtaak al mijn internet pagina's bij de houden. Daarnaast maak ik nog sieraden. Dit vrouwtje is maar druk druk druk. 

Vergis je niet, je hoort mij zeker niet klagen. Het zijn stuk voor stuk uitdagingen en ik leer mezelf kennen op een heel andere manier. Geen grijs muisje meer, maar zowaar een zakenvrouw. Een zakenvrouwtje, want ik loop ook zeker tegen mijn eigen beperkingen en onkunde aan. Maar leerzaam is het zeker.

 

Natuurlijk blijf ik bij de ware intentie, de sieraden. Mijn creativiteit en creaties. 

Vandaag kreeg de bestelling bij de groothandel binnen. Eergisteren kreeg ik namelijk een hele leuke uitdagende opdracht binnen. Een leren horloge. Helaas waren de spullen die ik binnen kreeg niet allemaal van de juiste kwaliteit en maten. Op dat soort momenten komt de perfectionist in mij weer naar boven. Meteen heb ik nog een bestelling gedaan. 

Maar dat bekennend niet dat alles niet bruikbaar is natuurlijk. En, zo creatief als ik soms ben, kan er natuurlijk wel wat moois van maken. Na wat geworstel, met de zweetdruppels op mijn voorhoofd en een tong uit mijn mond, kan ik u met trots dit horloge tonen. 

 

De mooiste en bijzonderste creaties heb ik altijd gemaakt met veel moeite en denkwerk. En dat straalt het hopelijk uit. Elegant en uniek. Een horloge om mee te pronken.

 

Liefs,

Anna

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    ieke (donderdag, 10 september 2015 22:42)

    Super mooi, goed gedaan