Hallo Jimdo!

Voor alles is een eerste keer. En de afgelopen tijd heb ik er daar een hoop van meegemaakt. Eerste Facebookpagina, eerste verkopen, eerste promotie en nu dan zelfs mijn eerste website EN eerste blog. 

Drie maanden geleden had ik mij dit niet kunnen voorstellen. Toen was ik nog een echte hobbyist die aan haar eettafel avonden zat te 'knutselen'. En sinds dien is er zoveel veranderd.  

 

Door de vele positieve reacties, maar ook zeker de rust die ik vond in het creatief bezig zijn, hebben pakweg twee maanden geleden een zaadje in mijn hoofd gepland. Het idee van: wat nou als ik WEL begin met mijn sieraden te verkopen. Natuurlijk ben ik, net als ieder mens, onzeker. Ben ik wel goed genoeg? Wat nou als ik niets verkoop? Waar moet ik eigenlijk beginnen?

Gelukkig bof ik met zo veel lieve, maar ook realistische en zakelijke mensen om mij heen. Zij hebben uiteindelijk de doorslag gegeven dat ik dit WEL ben gaan doen. Want ze hadden helemaal gelijk, wat heb ik te verliezen?

 

Zo gezegd, zo gedaan stapte ik dit avontuur in. Ik ben begonnen met het fotografen van mijn creaties, ,bedacht een bedrijfsnaam, maakte een Facebook aan en wachtte gespannen op de reactie's. Ik werd massaal door mijn lieve Facebook vrienden geliked. Maar tot mijn verbazing, ook door mensen die ik niet kende. En ook van hen kreeg ik positieve reacties.

Dat was voor mij de bevestiging dat ik dit niet alleen maar leuk vind. Maar jemig, ik KAN dit ook!

 

En sinds dien gaat het alleen maar beter. Via mijn Facebook verkoop en verstuur ik door het hele land. Maar ook kom ik nog regelmatig mensen, zowel bekenden als vreemden, tegen die een positieve opmerking maken over de sieraden die ik draag. En steeds weer verbazen zij zich erover dat ik ze zelf maak. 

Graag wil ik hen, maar ook anderen, ook mijn verdere creaties tonen. Niet iedereen heeft Facebook en, ookal is het een prachtig medium, qua design kan je er niet alles mee. 

Vandaar dat ik, sinds vandaag, deze site zelf heb gemaakt. Hij is nog lang niet af, en hij zal zeker hier en daar aangepast moeten worden. Ik creëer met mijn handen, normaal gesproken niet met de computer. Dus dit is helemaal nieuw voor mij. Tips zijn daarom van harte welkom!

 

Jimdo geeft mij ook de mogelijkheid een blog bij te houden. En op deze manier wil ik u allemaal een persoonlijke noot meegeven. Sieraden zijn voor mij erg persoonlijk. Daarom maak ik er ook geen identiek. Maar daarom vind ik dat u ook het recht heeft om te weten wie het is achter de sieraden.

Ook nodig ik u graag uit mij een e-mail of bericht te sturen.

 

Dank u wel voor de aandacht. 

En iedereen, jullie weten best wie ik allemaal bedoel, dank jullie voor je steun, liefde en vertrouwen.

 

Heel veel liefs,

Anna